Spółka handlowa firmy TZMO – wiodącego producenta i dostawcy artykułów higienicznych, kosmetycznych i wyrobów medycznych na rynek światowy.
TZMO to międzynarodowa firma z siedzibą w Polsce, specjalizująca się w dziedzinie opieki zdrowotnej, higieny osobistej i medycznej. Naszym klientem została firma handlowa grupy TZMO Bella Handel, która dystrybuuje szeroką gamę produktów i marek grupy, w tym m.in. Bella, Seni, Matopat. Działa na rynkach krajowych i międzynarodowych, dostarczając wysokiej jakości rozwiązania w zakresie pielęgnacji zdrowia i higieny.
Przed wdrożeniem systemów e-commerce marki z portfolio TZMO miały ograniczoną obecność online i brak e-commerce poza jednym sklepem internetowym, który nie spełniał już potrzeb firmy, oczekiwań klientów ani standardów technologicznych.
Baza produktów w sklepach grupy to szeroki przekrój asortymentu od produktów prostych przez produkty z wieloma wariantami, aż po zestawy konfigurowalne. Przy tak dużej złożoności asortymentu niezbędne było wdrożenie automatycznych narzędzi wspierających tworzenie zestawów konfigurowalnych oraz zarządzanie cennikami. W tym celu stworzyliśmy autorskie narzędzia usprawniające prace z wielokrotnie złożonymi promocjami i rabatami ilościowymi.
Specjalnie dla sklepów grupy stworzyliśmy rozwiązanie do zaawansowanego zrządzania opisami produktów. Benchmarkiem funkcjonującym na rynku było rozwiązanie stosowane przez serwis Allegro. Dostarczone narzędzie usprawniło proces wprowadzania opisów produktów oraz ustandaryzowało opisy pod kątem wymiany treści z serwisami zewnętrznymi. System został przewidziany w taki sposób aby eliminować zjawisko duplikowania treści, a także w pełni zabezpieczyć się przed niepożądanymi zmianami w treści produktów.
W związku z dużą retencją klientów należało zadbać o rozwiązania wspierające zamówienia od klientów powracających. W tym celu zrealizowana została dedykowana funkcjonalność list zakupowych, które w użyteczny sposób pozwalają tworzyć i powielać często zamawiane produkty na wielu urządzeniach.
Jeden panel administracyjny i wielosklepowa oferta to jedno z wyzwań realizowanych w ramach tego projektu. Integracje umożliwiają łatwe zarządzanie wieloma sklepami internetowymi realizując jednocześnie różne koncepcje marketingowe dla poszczególnych marek. Integracje systemów pozwoliły stworzyć centralny panel administracyjny, który łączy funkcjonalności poszczególnych systemów. Dzięki temu personel firmy ma dostęp do wszechstronnego narzędzia, które pozwala na zarządzanie asortymentem, cenami, promocjami i innymi kluczowymi danymi w jednym miejscu. To zwiększa efektywność pracy i minimalizuje ryzyko popełnienia błędów.
W czasie wieloletniej współpracy mierzyliśmy się z wyzwaniami technologicznymi i marketingowymi. Dzięki naszemu doświadczeniu i zaangażowaniu ze strony klienta sprzedaż regularnie wzrastała na głównym, istniejącym wcześniej sklepie firmowym, a nowe serwisy e-commerce notowały dynamiczny start. W czasie współpracy powstały dziesiątki zaawansowanych autorskich rozwiązań wspierających obecnie sprzedaż i marketing na platformach e-commerce firmy.
Wzrost konwersji
po uruchomieniu nowego systemu
Poprawa wydajności
po uruchomieniu nowego systemu
Zwiększenie retencji
po uruchomieniu nowego systemu
Nasza platforma B2B zwiększa skuteczność sprzedaży o 27% już w pierwszym kwartale poprzez automatyzację procesów rekomendacji i standaryzację ofertowania. Klienci SOHO skracają też czas obsługi zamówień i zwiększają średnią wartość zamówienia nawet o 36%.
Praca handlowców oparta na danych
72% redukcji czasu obsługi zamówień
Wzrost retencji i wartości zamówień
Jednolite doświadczenie Twoich klientów we wszystkich kanałach sprzedaży. Zarządzaj wszystkimi kanałami sprzedaży z jednego panelu. Dostarczaj spójne doświadczenie zakupowe niezależnie od miejsca kontaktu z klientem.
Wielokanałowa sieć sprzedaży
Integracja punktów partnerskich
Analityka pełnej ścieżki zakupowej
SOHO Marketplace to wsparcie dla wielostronnych modeli biznesowych, np. B2B2C. Nasi klienci skutecznie docierają do nowych segmentów rynku, jednocześnie redukując koszty logistyczne o 45%.
Skuteczne zarządzanie zapasami
Szeroka integracja rynku
Wzrost ruchu na stronie
SOHO AI eliminuje powtarzalne zadania i zwiększa wydajność zespołów poprzez inteligentne rozwiązania automatyzacyjne. Nasi klienci redukują koszty operacyjne i przyspieszają procesy obsługi.
Wewnętrzna baza wiedzy
Inteligentny czatbot dla klientów
Agregowanie zamówień z wielu kanałów