logo-soho
Rozwiązania
Klienci
Wiedza
Firma
SKONTAKTUJ SIĘ

Silnik wzrostu twojej firmy

Jesteśmy zaufanym partnerem technologicznym znanych marek. Dostarczamy skalowalne oprogramowanie i wspieramy Twoją firmę zespołem specjalistów gotowych na wyzwania technologiczne zwiększające konkurencyjność Twojej firmy!

PROSTY, SZCZERY CENNIK, BEZ UKRYTYCH PROWIZJI

Grafika ozdobna

Oprogramowanie premium dla wymagających firm

DWA PLANY. JEDNA PLATFORMA. SKALOWALNOŚĆ, WSPARCIE, ZERO PROWIZJI.

Professional
Enterprise
Dla kogo

Idealne rozwiązanie dla małych i średnich firm, które potrzebują niezawodnej platformy B2B i/lub B2C oraz stałego wsparcia w rozwoju technologii i sprzedaży w biznesie online.

Idealne rozwiązanie dla średnich i dużych firm, które potrzebują skalowalnej platformy B2B i/lub B2C usprawniającej kluczowe procesy firmy oraz stałej asysty technicznej i wsparcia ekspertów sprzedaży, marketingu i analityki.

Wspierane modele biznesowe

B2B i/lub B2C, Multistore

B2B, B2C, Multistore, Omnichannel, Marketplace, Sprzedaż subskrypcyjna

Co zawiera w skrócie
  • Dedykowany opiekun klienta 8:00 - 16:00
  • 8h / mies. wsparcie IT w pakiecie
  • Solidne SLA (czas reakcji do 240 minut)
  • Utrzymanie w skalowalnej chmurze AWS Pro
  • System komunikacji i dostęp do know-how
  • Dedykowany opiekun klienta 7:00 - 17:00
  • 24h / mies. wsparcie IT w pakiecie
  • Solidne SLA (czas reakcji do 120 minut)
  • Utrzymanie w skalowalnej chmurze AWS Growth
  • System komunikacji, wsparcie telefoniczne 
i dostęp do know-how
Informacje szczegółowe

Maks. liczba produktów (SKU), Zamówienia miesięcznie, Elastic Search (wyszukiwanie, filtry...
Maks. liczba produktów (SKU)
do 30 000
bez ograniczeń
Zamówienia miesięcznie
do 3 000
bez ograniczeń
Elastic Search (wyszukiwanie, filtry)
do 1 000 wywołań / mies.
bez ograniczeń
CDN
do 1 000 000 żądań / mies.
bez ograniczeń
Transfer
do 1 TB danych / mies.
bez ograniczeń
Dostępność pomocy technicznej
8:00 - 16:00
7:00 - 17:00
Liczba pracowników w systemie
do 30 jednorazowo
do 100 jednorazowo
Reakcja na zgłoszenia krytyczne
240 minut
120 minut
Bezpłatne wsparcie specjalistów
8h / mies.
24h / mies.
Bezpłatne szkolenie zespołu
4h / jednorazowo
8h / jednorazowo
Czas uruchomienia systemu
2 - 6 tygodni
6 - 12 tygodni
Koszt

3 700 zł
netto / miesięcznie

7 500 zł
netto / miesięcznie

Standardowe funkcjonalności

154 podstawowe i rozbudowane funkcjonalności wspierające nowoczesną sprzedaż w e-commerce B2B i B2C. Aby otrzymać listę funkcjonalności kliknij tutaj i podaj e-mail, a wyślemy szczegóły.

171 podstawowe i rozbudowane funkcjonalności wspierające nowoczesną sprzedaż w e-commerce B2B, B2C, Marketplace i Omnichannel. Aby otrzymać listę funkcjonalności kliknij tutaj i podaj e-mail, a wyślemy szczegóły.

Standardowe integracje
Integracja z systemami płatności Integracja z firmami kurierskimi Integracja z brokerami...
  • Integracja z systemami płatności
  • Integracja z firmami kurierskimi
  • Integracja z brokerami usług kurierskich
  • Integracja z marketplaces (baselinker, apilo)
  • Integracja z kanałami marketingowymi i analityką
Google Analytics, MS Clarity, GTM, GAds, Meta Ads
  • Integracja z systemami płatności
  • Integracja z firmami leasingowymi
  • Integracja z firmami kurierskimi
  • Integracja z brokerami usług kurierskich
  • Integracja z marketplaces (baselinker, apilo)
  • Integracja z kanałami marketingowymi i analityką
Google Analytics, MS Clarity, GTM, GAds, Meta Ads
  • Integracja z GUS, VIES
  • Integracja z systemami eprocurement (SAP Ariba,
Coupa, Oracle Fusion)
  • Integracja z hurtowniami (ponad 100 integracji
  • z producentami i dostawcami z różnych branż)
Usługi dodatkowe
Dostosowanie szablonu graficznego Integracja z systemami ERP (Comarch, Insert, Streamsoft...
  • Dostosowanie szablonu graficznego
  • Integracja z systemami ERP (Comarch, Insert, Streamsoft, SAP, Enova, MS)
  • Integracja z systemami PIM (Pimcore, Akeneo)
  • Dedykowane integracje z innymi systemami (WMS, CMS, CRM i inne)
  • Dedykowane projektowanie wizualne
  • Integracja z systemami ERP (Comarch, Insert, Streamsoft, SAP, Enova, MS)
  • Integracja z systemami PIM (Pimcore, Akeneo)
  • Dedykowane integracje z innymi systemami (WMS, CMS, CRM i inne)

Wszystkie plany zawierają

  • Opiekuna Klienta dla Twojego sukcesu
    
Dedykowany opiekun klienta koordynujący pracę zespołów.
  • Wdrożenie Twojego zespołu w pomyślne rozpoczęcie pracy z platformą SOHO B2B
    Już za 2-miesiące możesz generować zwrot z inwestycji,
dzięki solidnemu przygotowaniu merytorycznemu Twoich pracowników.
  • Pomoc, wsparcie i rozwój w przypadku pytań lub problemów w specjalnym systemie komunikacji
    Stała pomoc techniczna i solidne SLA z błyskawiczną reakcją na zgłoszenie krytyczne.
  • Dostęp do know-how naszych specjalistów i sprawdzonych strategii generowania sprzedaży B2B online
    Posiadamy dane z wielu segmentów rynku i dzielimy się najlepszymi praktykami wspierającymi Twój sukces.
  • Możliwość wsparcia sprzedaży przez naszych specjalistów online marketingu na preferencyjnych warunkach
    Eksperci e-commerce do Twojej dyspozycji.
price-list-graphic

Pozostałe usługi i rozszerzenia

Projektowanie wizualne

Oferujemy szeroki zakres wsparcia w projektowaniu wizualnym - od standardowego dostosowania istniejącego szablonu, przez rozszerzone projektowanie UX & Design, aż po profesjonalne makietowanie, badania z użytkownikami i projektowanie wizualne na podstawie zebranych danych. Nasi specjaliści realizują złożone projekty UX & Design w e-commerce od 15 lat.50 Rbh / 9 800 zł (przykładowy koszt 
standardowego dostosowania wizualnego Twojego systemu e-commerce na bazie istniejącego szablonu)

Konektory systemów ERP

Dostarczamy własne integracje systemów ERP m.in.: Insert, Comarch, Streamsoft, Microsoft, SAP, Enova. Jesteśmy wieloletnim partnerem Comarch, Insert i Streamsoft. Posiadamy wieloletnie doświadczenie z szerokim zakresem integracji systemów ERP i eCommerce.od 350 zł / mies (przykładowy koszt utrzymania dedykowanej integracji systemu e-commerce z ERP Insert Nexo - sprawdź szczegółowe zakresy dostarczanych integracji lub zapytaj nas o dedykowane rozwiązanie dla Twojej firmy)

Integrator hurtowni

Integrujemy hurtownie odzieżowe, budowlane, spożywcze i wiele innych. Koszt utrzymania integracji zależny jest od wymaganej infrastruktury, obciążenia serwerów i wymagań technicznych połączenia pomiędzy systemem dostawcy, a Twoim e-commerce.od 200 zł / mies
(przykładowy koszt utrzymania infrastruktury dla synchronizacji danych
pomiędzy dostawcą, a platformą e-commerce w interwałach 15 minutowych dla
dla 1000 SKU)

SOHO AI

Integrujemy system z API OpenAI, Anthropic i innymi. Utrzymujemy wyizolowane modele i wektorowe bazy danych. Dostarczamy interfejs HITL, który wspiera naukę
modelu danymi dostarczanymi przez człowieka. Koszt
rozwiązań jest elementem kilku składowych w tym
koszty API, koszt utrzymania niezbędnych połączeń
i infrastruktury, koszt dostosowania systemu do potrzeb
biznesowych Twojej firmy.od 500 zł / mies (przykładowy koszt utrzymania integracji 
z openAI i tokenów API
umożliwiających 
generowanie opisów
w e-commerce)

Oprogramowanie klasy premium dla wymagających firm

WSZYSTKO CZEGO POTRZEBUJESZ DO ROZWOJU NOWOCZESNEJ SPRZEDAŻY

W SOHO wspieramy złożone modele biznesowe

Umów rozmowę z ekspertem, doradzimy i pokażemy przykłady zastosowania systemów B2B bazując na 15-letnim know-how.

Uruchom nowoczesną sprzedaż
online w 4 tygodnie

Dostarczamy system B2B, który na starcie spełnia 90% Twoich potrzeb. Następnie konfigurujemy go pod kątem Twojej firmy. Uruchom online 9x taniej i 6x szybciej.

Skalowalne rozwiązania chmurowe dla wzrostu Twojego biznesu

Dedykowany zespół specjalistów pomaga Twojej firmie zwiększać przewagę konkurencyajną stale rozwijając funkcje oraz integrując kolejne systemy i procesy.

contact-form-left-up-image
contact-from-left-down-image
contact-form-right-up-image
contact-form-right-down-image

Rozpocznij cyfrową transformację swojego biznesu

POROZMAWIAJMY O POTENCJALE TWOJEJ FIRMY

Wspieramy firmy każdej wielkości w realizacji ich cyfrowych strategii. Nasze rozwiązania SOHO pomagają producentom, dystrybutorom i markom zwiększać efektywność sprzedaży o średnio 27% już w pierwszych miesiącach współpracy.

Zostaw kontakt, a nasz ekspert przygotuje wstępną analizę możliwości dla Twojego biznesu.

Chcesz przenieść system?

Migruj z dowolnej platformy OpenSource lub SaaS do SOHO

Sprawdź szczegóły →

Skontaktuj sie z konsultantem

michal-boratyn-new-business-manager
logo-soho-consultant
Michał Boratyn

New Business Manager