Za marką Oggi.pl stoją założyciele z ponad 20-letnim doświadczeniem w produkcji mebli, które zdobyły uznanie na całym świecie. Firmę wyróżnia niezwykłe połączenie wrażliwości na trendy, stabilności i rozległej wiedzy. Oferowany asortyment obejmuje produkty, które nie tylko są atrakcyjne cenowo i dostępne dla każdego portfela, ale także spełniają najwyższe oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów.
Oggi.pl to spółka handlowa specjalizująca się w dystrybucji mebli produkowanych przez renomowanego producenta Intermeble. Intermeble to firma o ugruntowanej pozycji na rynku meblarskim, znana ze swojego wysokiej jakości asortymentu i innowacyjnych rozwiązań projektowych. Współpraca między Oggi.pl a Intermeble umożliwia dostarczanie mebli o różnych stylach i funkcjonalności, zaspokajając różnorodne potrzeby klientów detalicznych.
Rosnący rynek e-commerce postawił przed producentem mebli z wieloletnią historią wyzwanie uruchomienia nowego kanału dystrybucji. Podjęto decyzję o powołaniu nowej marki, zaprojektowaniu i wdrożeniu nowoczesnej platformy e-commerce. Wdrożenie zrealizowane w oparciu o SOHO B2B to rozwojowa platforma utrzymywana na serwerach Amazon Web Services. Skalowalna architektura systemu i modułowa budowa platformy stały się idealną bazą do rozwijania sprzedaży B2B oraz B2C online.
Branża meblowa od lat słynie z długich terminów realizacji zamówień. Standardowe sklepy detaliczne przyjmują zamówienia na meble z terminem realizacji na 1-3 miesiące. W przypadku producenta skrócony łańcuch dystrybucji i stała produkcja pozwala przyspieszyć czas realizacji zamówień do kilku dni. Znaczna część asortymentu jest produkowana w nadwyżce i magazynowana, dlatego sklep detaliczny producenta wyróżnia się krótkim czasem realizacji zamówień. W związku z tym zbudowaliśmy konfigurowalny system planowania dostaw, który prezentuje klientowi szacowany czas dostawy zamówienia. Planer dostaw może być sparametryzowany pod kątem produktów, kategorii produktowych i marek w ofercie sklepu. Prezentowany czas dostawy zamówienia zależy też od aktualnej dostępności towaru w magazynie, czasu potrzebnego na wyprodukowanie towarów niedostępnych oraz godziny i dnia przyjęcia zamówienia.
Główny nacisk położono na prezentację produktu. Zaprojektowane szereg akcji alternatywnych w tym możliwość zamówienia telefonicznego i zapytania o listę produktów planowanych do zakupu.
Główny nacisk położono na prezentację produktu. Zaprojektowane szereg akcji alternatywnych w tym możliwość zamówienia telefonicznego i zapytania o listę produktów planowanych do zakupu.
Wysoka średnia wartość zamówienia w tej branży wymagała też zintegrowania istotnych dla klienta detalicznego sposobów płatności w tym płatności odroczone i systemy ratalne. Zintegrowano też usługę imoje banku ING, która pozwala realizować płatności odroczone w modelu „Kup teraz, zapłać w ciągu 30 dni” oraz płatności ratalne.
Dzięki wdrożeniu systemu SOHO B2B udaje się skutecznie realizować wyznaczone cele. Oggi.pl regularnie zdobywa nowych klientów i zwiększa swoją obecność na rynku e-commerce. Nowoczesna prezentacja produktów, zintegrowane systemy płatnicze oraz optymalizacja terminów realizacji zamówień przyczyniły się do poprawy doświadczenia klientów i szybkiego wzrostu ich zaufania do nowej marki.
Średni wzrost ruchu
regularnie m/m od startu platformy
Średni wzrost liczby zamówień
regularnie m/m od startu platformy
Czas ładowania strony
regularnie od startu platformy
Nasza platforma B2B zwiększa skuteczność sprzedaży o 27% już w pierwszym kwartale poprzez automatyzację procesów rekomendacji i standaryzację ofertowania. Klienci SOHO skracają też czas obsługi zamówień i zwiększają średnią wartość zamówienia nawet o 36%.
Praca handlowców oparta na danych
72% redukcji czasu obsługi zamówień
Wzrost retencji i wartości zamówień
Jednolite doświadczenie Twoich klientów we wszystkich kanałach sprzedaży. Zarządzaj wszystkimi kanałami sprzedaży z jednego panelu. Dostarczaj spójne doświadczenie zakupowe niezależnie od miejsca kontaktu z klientem.
Wielokanałowa sieć sprzedaży
Integracja punktów partnerskich
Analityka pełnej ścieżki zakupowej
SOHO Marketplace to wsparcie dla wielostronnych modeli biznesowych, np. B2B2C. Nasi klienci skutecznie docierają do nowych segmentów rynku, jednocześnie redukując koszty logistyczne o 45%.
Skuteczne zarządzanie zapasami
Szeroka integracja rynku
Wzrost ruchu na stronie
SOHO AI eliminuje powtarzalne zadania i zwiększa wydajność zespołów poprzez inteligentne rozwiązania automatyzacyjne. Nasi klienci redukują koszty operacyjne i przyspieszają procesy obsługi.
Wewnętrzna baza wiedzy
Inteligentny czatbot dla klientów
Agregowanie zamówień z wielu kanałów