logo-soho
Rozwiązania
Klienci
Wiedza
Firma
SKONTAKTUJ SIĘ

SOHO B2B. Sprzedawaj mądrzej, bazując na danych!

Zespoły handlowe muszą być mądrzejsze niz kiedykolwiek. Platforma SOHO B2B poprawia efektywność zespołów handlowych i eliminuje ich niesprzedażowy czas pracy. Zamienia dane o użytkownikach w konkretne wskazówki, umożliwiając handlowcom podejmowanie optymalnych decyzji. Platforma B2B zapewnia Twoim kontrahentom doświadczenie zakupowe na miarę ery cyfrowej. 

SPRZEDAŻ B2B ALL-IN-ONE

Grafika ozdobna

Postaw na automatyczny wzrost sprzedaży B2B

ZWIĘKSZ SPRZEDAŻ O 27% W NAJBLIŻSZYCH MIESIĄCACH!*

Automatyzacja i RA™

Integrujemy kluczowych kontrahentów Twojej firmy zgodnie ze światowymi standardami. Natomiast autorskie narzędzia RA™ dostępne w systemie SOHO B2B zwiększają nawet 3-krotnie częstotliwość i wartość zakupów klientów na platformie B2B.

Prosta analiza - Big Data

Twój zespół handlowy widzi i rozumie zachowania użytkowników na platformie B2B i jest w stanie trafnie włączyć się w ich proces zakupowy.
Twój zespół handlowy nigdy wcześniej nie miał tak dużej liczby wartościowych leadów.

Centralizacja sprzedaży

Ofertowanie z poziomu jednego centralnego systemu sprzedaży B2B oraz stały wgląd zapytania, oferty, listy zakupowe i koszyki potencjalnych klientów, aby skuteczniej domykać pojawiające się szanse sprzedażowe.

SOHO B2B to nowoczesna sprzedaż hybrydowa

SPRZEDAŻ B2B ALL-IN-ONE

Zwycięskie organizacje B2B przechodzą na bardziej hybrydowe modele sprzedaży B2B, wdrażając minimum trzy działania, wspierające nowoczesną sprzedaż B2B. Te trzy podstawowe działania to analiza danych, automatyzacja wspierająca sprzedaż oraz centralizacja procesów sprzedażowych.

Obserwacja naszych klientów oraz dane firmy McKinsey potwierdzają, że sprzedaż B2B realizowana hybrydowo zwiększa przychody firm minimum o 50%, umożliwiając szersze i głębsze zaangażowanie klientów.

Graphic

Oczekuje się, że sprzedaż hybrydowa będzie dominującą strategią sprzedaży B2B po 2025 r. ze względu na zmiany w preferencjach zakupowych klientów biznesowych. Nowoczesne firmy muszą być gotowe na zmiany.

Dzisiejsi klienci B2B bardzo jasno określają, czego chcą od dostawców: więcej kanałów kontaktu, więcej wygody i bardziej spersonalizowanych doświadczeń zakupowych. Chcą odpowiedniego połączenia interakcji osobistych, zdalnego kontaktu przez telefon lub wideo oraz samoobsługi znanej z e-commerce na całej ścieżce zakupowej. 

Dostosowanie się do tej nowej dynamiki wymaga od organizacji B2B przejścia od „tradycyjnej” i „wewnętrznej” sprzedaży do „hybrydowej”, łączącej offline z onlinem, aby podążać za klientem.

Z naszych doświadczeń i danych firm badawczych wynika, że ponad 90% przedsiębiorstw planuje uruchomić i doskonalić sprzedaż B2B hybrydowo. Klienci chcą być obsługiwani w ten sposób, a sprzedawcy chcą elastyczności w sposobie pracy. Aby osiągnąć te cele i zoptymalizować zwrot z inwestycji w sprzedaż, organizacje zajmujące się sprzedażą B2B są zmuszone kontynuować przejście na model hybrydowy. 

W SOHO wiemy jak wygląda nowoczesna sprzedaż B2B. Pomożemy Twojej firmie przenieść sprzedaż B2B w erę cyfrową, dzięki nowoczesnej platformie i doświadczonemu zespołowi ekspertów.

contact-form-left-up-image
contact-from-left-down-image
contact-form-right-up-image
contact-form-right-down-image

Chcesz porozmawiać z naszym konsultantem?

ZOSTAW KONTAKT, ODDZWONIMY!

Wspieramy firmy każdej wielkości w realizacji ich cyfrowych strategii. Nasze rozwiązania SOHO pomagają producentom, dystrybutorom i markom zwiększać efektywność sprzedaży o średnio 27% już w pierwszych miesiącach współpracy.



Zostaw kontakt, a nasz ekspert przygotuje wstępną analizę możliwości dla Twojego biznesu.

Jakie korzyści oferuje SOHO B2B w obszarze sprzedaży?

NOWOCZESNA PLATFORMA B2B, KTÓRA ŁACZY SIŁY ZESPOŁÓW HANDLOWYCH I AUTOMATYZACJI

Większy zasięg. Większy wzrost. Sprzedaż, która nie zna granic.

Najlepszym dowodem na to, że hybrydowa sprzedaż B2B zostanie z nami na zawsze, jest fakt, że po prostu działa. Dzięki platformie SOHO B2B Twoja oferta pracuje 24/7 — bez względu na strefę czasową, dzień tygodnia czy dostępność handlowca. Dajesz klientom możliwość zakupu dokładnie wtedy, gdy są gotowi — również tam, gdzie handlowiec nie dotrze. Możesz bez wysiłku docierać do nowych rynków i rozwijać sprzedaż międzynarodową w wersji wielojęzycznej, zawsze dostępnej online. To realne zwiększenie zasięgu i przychodów, bez proporcjonalnego zwiększania zespołu sprzedażowego.

Sprzedaz hybrydowa B2B

Sprzedaż dopasowana do Twojego modelu biznesu.

Niezależnie od tego, czy pracujesz w modelu kontraktowym, oferujesz indywidualne cenniki lub progi rabatowe, czy może przyjmujesz wyłącznie zapytania o produkty i usługi — SOHO B2B obsługuje każdy sposób sprzedaży i różne jego warianty. Możesz ustawić automatyczne zamówienia cykliczne, uruchomić sprzedaż subskrypcyjną usług serwisowych lub produktów wirtualnych, a także zintegrować system z platformami zakupowymi kluczowych kontrahentów. SOHO B2B wspiera też współpracę z organizacjami o rozbudowanych strukturach zakupowych — z wielopoziomową akceptacją zamówień, zarządzaniem budżetem i uprawnieniami użytkowników. Nasza platforma w naturalny sposób dopasowuje się do Twojego modelu działania — niezależnie od jego stopnia złożoności.

obslugiwane modele biznesowe b2b

Automatyzacja i standaryzacja procesów, która działa za Ciebie.

Platforma SOHO B2B aktywnie wspiera sprzedaż dzięki systemom rekomendacji — od porzuconych koszyków, przez wiadomości typu follow-up, po automatyczne sugestie cross- i up-sellingowe Pomaga skuteczniej domykać transakcje, jednocześnie standaryzując obsługę klienta i uwalniając handlowców od zadań niezwiązanych bezpośrednio ze sprzedażą. Zgłoszenia serwisowe, zwroty, reklamacje, pobieranie dokumentów sprzedażowych czy weryfikacja statusów zamówień i usług odbywają się całkowicie cyfrowo. Twój zespół zyskuje czas na działania, które naprawdę budują sprzedaż — w oparciu o dane, nie domysły.

porzucone-koszyki-b2b

Centralizacja danych wspierająca Twój zespół handlowy.

SOHO B2B gromadzi dane o zachowaniach Twoich klientów - analizuje zawartość ich zamówień, list zakupowych, koszyków i sposób poruszania się po platformie. Handlowcy zyskują dostęp do pełnego kontekstu decyzji zakupowych — wiedzą, czym interesował się klient, czego szukał i na jakim etapie porzucił zakupy. Dzięki temu mogą włączyć się w proces zakupowy w idealnym momencie — nie jako przypadkowy kontakt, ale jako realne wsparcie. To sprzedaż hybrydowa oparta na danych, nie przeczuciach — i dlatego działa skuteczniej.

standaryzacja-sprzedazy-b2b

Pełna kontrola i mierzalność procesu sprzedaży.

SOHO B2B zapewnia pełną widoczność całej ścieżki zakupowej — od momentu zapytania użytkownika, przez ofertowanie w ustandaryzowany sposób przez handlowców, aż po finalizację transakcji. Wszystkie działania sprzedażowe są standaryzowane i mierzalne, co pozwala wyznaczać zespołowi konkretne cele związane z liczbą pozyskanych leadów, poziomu obrotów, wysłanych ofert i ich wskaźnika konwersji. Menedżer sprzedaży ma dostęp do aktualnych danych w czasie rzeczywistym — na poziomie całej firmy, konkretnego zespołu lub pojedynczego handlowca. To nie tylko narzędzie do sprzedaży — to realne centrum dowodzenia wszystkimi kanałami sprzedaży.

Pozostałe funkcje SOHO B2B wspierające sprzedaż B2B

  • Tworzenie ofert z bazy produktów na platformie
  • Składanie zamówień w imieniu klientów
  • Obsługa zapytań ofertowych
  • Powiadomienia o zachowaniach klientów
  • Definiowanie celów sprzedażowych
  • Raportowanie poziomu realizacji celów
  • Automatyzacje wiadomości sprzedażowych
  • Zarządzanie procesem dojrzewania leadów
  • Zarządzanie retencją klientów
  • Automatyczne powiadomienia dla handlowców
  • Stały dostęp do handlowca w czasie zakupów
  • Znacznie więcej nowoczesnej sprzedaży B2B

Jakie korzyści oferuje SOHO B2B w obszarze marketingu?

NOWOCZESNA PLATFORMA B2B, KTÓRA ŁĄCZY SIŁY AUTOMATYZACJI I DATA-DRIVEN MARKETINGU

Przyciągaj nowych klientów i skuteczniej zatrzymuj obecnych.

Kupujący B2B przestawili się na zdalne i cyfrowe sposoby kontaktów, bo znaleźli w nich transparentność, wygodę i oszczędność czasu przeznaczonego na zakupy. Wykorzystanie kanałów online marketingowych stało się nieodłącznym elementem strategii cyfrowej firm B2B, bo znacząco wpływa na efektywność handlu elektronicznego. SOHO B2B umożliwia efektywne pozyskiwanie nowych klientów B2B, utrzymując jednocześnie zaangażowanie dotychczasowych. Dzięki narzędziom marketingowym zintegrowanym z systemem sprzedaży, możesz automatycznie generować leady, nurturować kontakty i mierzyć skuteczność wszystkich działań.

analityka-automatyzacja-b2b

Automatyzacja marketingu na każdym etapie.

SOHO B2B oferuje własny silnik marketing automation, który automatycznie identyfikuje użytkowników strony, prowadzi scoring ich zachowań i samodzielnie realizuje sekwencje e-maili do klientów oraz przypomnień do handlowców w najbardziej odpowiednim momencie. Platforma zajmie się też dojrzewaniem i aktywacją pozyskanych przez handlowców leadów oraz reaktywacją nieaktywnych klientów zwiększając częstotliwość i wartość ich zakupów, przy jednoczesnym uwolnieniu zespołów sprzedaży i marketingu od powtarzalnych zadań.

Content marketing wspierany przez AI.

Dzięki integracji z narzędziami AI, SOHO B2B wspiera tworzenie i dystrybucję profesjonalnych treści marketingowych. System pomaga w generowaniu opisów produktów, specyfikacji technicznych, materiałów edukacyjnych, aktualności firmowych i treści na blog. Wbudowane rozwiązania oparte o sztuczną inteligencję sugerują tematy o najwyższym potencjale konwersji dla Twojej branży oraz optymalny dla SEO model ich publikacji. Dodatkowo, platforma automatycznie personalizuje treści dla różnych segmentów klientów, zwiększając ich skuteczność nawet o 47%.

czat-ai-b2b

Pełna integracja z platformami reklamowymi.

SOHO B2B oferuje natywne integracje z kluczowymi platformami marketingowymi, eliminując potrzebę ręcznego zarządzania danymi produktowymi. System automatycznie synchronizuje katalogi z Google Merchant Center, przesyła dane produktowe do API Meta do kampanii dynamicznych i identyfikuje niezalogowanych na platformie użytkowników dostarczając jeszcze więcej leadów dla marketingu i sprzedaże. Dodatkowo, platforma umożliwia śledzenie konwersji w wielokanałowym modelu atrybucji, dzięki czemu dokładnie wiesz, które kanały przynoszą najwyższy zwrot z inwestycji.

Zaawansowana analityka danych.

SOHO B2B dostarcza głębokiej analityki zachowań użytkowników integrując się w pełni z narzędziami tj. Google Tag Manager, Google Analytics, Google Search Console, Microsoft Clarity czy Yandex Metrica, wykraczającej daleko poza standardowe raporty. System śledzi i analizuje nie tylko to, co klienci kupili, ale także co przeglądali, porównywali, jak długo analizowali poszczególne produkty czy jakich słów kluczowych używali w wyszukiwarce na platformie. Dzięki mapom cieplnym wiesz dokładnie, które elementy oferty przyciągają największą uwagę, a zaawansowany silnik analizy lejka zakupowego identyfikuje wzorce zachowań prowadzące do konwersji. Te insighty pozwalają Ci przewidywać potrzeby klientów, optymalizować ofertę i kierować precyzyjnie dopasowane sugestie produktowe, zanim konkurencja zdąży zareagować.

analityka-automatyzacja-b2b

Pozostałe funkcje SOHO B2B wspierające marketingu B2B

  • Analiza zachowań klientów na platformie
  • Segmentacja klientów
  • Personalizacja oferty na podstawie historii zakupów
  • Newslettery i kampanie e-mailowe
  • Narzędzia do tworzenia treści edukacyjnych
  • SEO i optymalizacja tworzonych treści
  • Zarządzanie kampaniami promocyjnymi
  • Integracja z narzędziami zewnętrznymi
  • Program lojalnościowy i punktowy
  • Zaawansowane wyszukiwanie
  • Rozbudowana analityka
  • Marketing automation

Jakie korzyści oferuje SOHO B2B w obszarze zakupów,
logistyki i obsługi klienta?

KOMPLEKSOWA PLATFORMA B2B, KTÓRA OPTYMALIZUJE PROCESY I WZMACNIA DOŚWIADCZENIE KLIENTA

Efektywny system zakupowy dla klientów B2B.

SOHO B2B rewolucjonizuje proces zakupowy dla Twoich klientów biznesowych, oferując intuicyjną platformę dostosowaną do specyfiki branży. System umożliwia szybkie składanie złożonych zamówień, tworzenie list zakupowych, automatyczne odnawianie zamówień cyklicznych oraz zarządzanie wielopoziomowymi procesami akceptacji. Platforma zapewnia pełną integrację z korporacyjnymi systemami zakupowymi poprzez standard OCI (Open Catalog Interface), umożliwiając bezproblemową współpracę z systemami SAP Ariba, Coupa czy Oracle Procurement. Dzięki temu klienci korporacyjni mogą zamawiać produkty bezpośrednio ze swoich wewnętrznych systemów zakupowych, co znacząco usprawnia proces i eliminuje błędy wynikające z ręcznego przepisywania zamówień.

wielopoziomowa-struktura-zamowien

Optymalizacja procesów logistycznych.

Platforma SOHO B2B oferuje zaawansowane zarządzanie logistyką, integrując się z narzędziami magazynowymi i automatyzując proces od kompletacji po wysyłkę. System optymalizuje koszty poprzez inteligentną analizę gabarytów produktów, wykluczanie niekompatybilnych kombinacji oraz integrację z Google Maps dla precyzyjnego planowania tras i wyliczania kosztów transportu własnego. Dzięki automatycznym powiadomieniom o statusie realizacji i predykcyjnemu zarządzaniu zapasami, platforma zapewnia pełną transparentność procesu logistycznego, minimalizację kosztów magazynowania i zwiększoną satysfakcję klientów.

Zaawansowana obsługa klienta (BOK).

SOHO B2B wyposażone jest w kompleksowy system obsługi klienta, który centralizuje wszystkie interakcje z kontrahentami. Platforma umożliwia automatyczne ticketowanie zgłoszeń, ich kategoryzację i przydzielanie do odpowiednich specjalistów. System zachowuje pełną historię komunikacji, dokumentów i transakcji dla każdego klienta, dając pracownikom BOK natychmiastowy dostęp do wszystkich niezbędnych informacji. Dzięki wbudowanym narzędziom komunikacyjnym (czat, wiadomości, powiadomienia) oraz funkcjom samodzielnej obsługi, znacząco redukujesz czas rozwiązywania problemów i zwiększasz satysfakcję klientów.

bok-b2b

Integracja z systemami ERP, automatyczny obieg dokumentów i zarządzanie płatnościami.

SOHO B2B zapewnia płynny przepływ dokumentów finansowych dzięki zaawansowanym integracjom z najpopularniejszymi systemami ERP, takimi jak Comarch XL, Comarch Optima, Microsoft Dynamics AX, Insert Nexo, Subiekt GT, Streamsoft Prestiż, Enova i inne. Integracje, dostarczane i obsługiwane przez SOHO eliminują problemy typowe dla rozwiązań wymagających zaangażowania stron trzecich oraz gwarantują pełną spójność danych między systemami bez konieczności ich podwójnego wprowadzania. System oferuje elastyczne zarządzanie należnościami poprzez konfigurowalne procesy windykacyjne - od dyskretnych przypomnień wyświetlanych na platformie, przez automatyczne sekwencje wiadomości, po blokowanie możliwości składania zamówień przy przekroczeniu ustalonych terminów płatności lub limitów kredytowych, co pozwala skutecznie utrzymywać dyscyplinę płatniczą klientów.

architektura-systemu

Specjalistyczne narzędzia dla Twoich kontrahentów.

SOHO B2B wykracza poza standardową funkcjonalność platformy B2B, oferując specjalistyczne narzędzia dedykowane dla poszczególnych branż. Platforma umożliwia wdrożenie zaawansowanych konfiguratorów produktów, dzięki którym Twoi klienci mogą samodzielnie projektować złożone produkty dopasowane do ich potrzeb. System obsługuje branżowe kalkulatory (np. kalkulacja materiałów dla klienta końcowego), a także prowadzenie ewidencji sprzedanych i instalowanych u klientów produktów. Szczególnie wartościową funkcją jest możliwość generowania profesjonalnych ofert dla klientów końcowych przez Twoich kontrahentów - Twoi partnerzy biznesowi mogą w kilka kliknięć przygotować spersonalizowaną wycenę dla swoich klientów, zachowując własną marżę i identyfikację wizualną. Te specjalistyczne narzędzia nie tylko usprawniają procesy zakupowe, ale również budują wartość dodaną i zwiększają lojalność klientów biznesowych.

Odpowiedzi na często zadawane pytania o platformę SOHO B2B.

Jak długo trwa wdrożenie platformy SOHO B2B?

Standardowe wdrożenie platformy SOHO B2B trwa od 4 do 6 tygodni, w zależności od stopnia customizacji i integracji z istniejącymi systemami. Proces rozpoczynamy od analizy potrzeb, przechodzimy przez konfigurację, integrację, testy i kończymy szkoleniem zespołu. Dla firm potrzebujących szybszego startu oferujemy ścieżkę Quick Start, która pozwala uruchomić podstawowe funkcjonalności już w ciągu 2 tygodni.

Z jakimi systemami ERP integruje się SOHO B2B?

SOHO B2B posiada gotowe konektory do najpopularniejszych systemów ERP na rynku, w tym: Comarch, Microsoft, SAP, Insert, Streamsoft, Enova i kilka innych. Nasze integracje zapewniają synchronizację produktów, stanów magazynowych, zamówień, klientów, warunków handlowych i dokumentów finansowych. W przypadku niestandardowych systemów, nasz zespół deweloperski przygotowuje dedykowane integracje dostosowane do indywidualnych potrzeb.

Czy SOHO B2B obsługuje sprzedaż międzynarodową?

Tak, SOHO B2B jest w pełni przygotowany do obsługi sprzedaży międzynarodowej. Platforma wspiera wielojęzyczność, wielowalutowość, różne stawki podatkowe oraz międzynarodowe metody płatności. Możesz tworzyć oddzielne katalogi produktów i cenniki dla różnych rynków, a także dostosowywać reguły biznesowe do lokalnych wymogów. System automatycznie obsługuje przeliczanie walut, generowanie złożonych narzutów cenowych i zarządzanie danymi w zgodzie z przepisami kraju docelowego.

Jak wygląda kwestia bezpieczeństwa danych w SOHO B2B?

Bezpieczeństwo danych to nasz absolutny priorytet. Platforma SOHO B2B działa w oparciu o wieloserwerową architekturę chmurową AWS (Amazon Web Services), która zapewnia replikację danych w wielu geograficznie rozproszonych lokalizacjach jednocześnie. System jest zintegrowany z wiodącymi usługami CDN, takimi jak Cloudflare, co gwarantuje optymalną wydajność, ochronę przed atakami DDoS oraz bezpieczne połączenia SSL. Wdrożyliśmy zaawansowane protokoły szyfrowania danych zarówno podczas transferu, jak i przechowywania. Nasze rozwiązanie zapewnia wyjątkowy poziom niezawodności z gwarantowanym czasem dostępności (uptime) na poziomie 99,9%, a automatyczne tworzenie kopii danych w czasie rzeczywistym eliminuje ryzyko utraty danych. Platforma jest w pełni zgodna z wymogami RODO i innymi międzynarodowymi standardami ochrony danych, co regularnie potwierdzamy poprzez niezależne audyty bezpieczeństwa.

Jaki model licencyjny oferuje SOHO B2B?

SOHO oferowane jest wyłącznie w modelu subskrypcyjnym (SaaS), bez możliwości wdrożenia na własnych serwerach klienta. Działamy w oparciu o miesięczny lub roczny okres rozliczeniowy, co zapewnia elastyczność finansową i brak konieczności dużych inwestycji początkowych. Całkowity koszt rozwiązania składa się z dwóch głównych elementów: jednorazowej opłaty wdrożeniowej (pokrywającej konfigurację, integracje z istniejącymi systemami oraz odwzorowanie procesów biznesowych na platformie) oraz cyklicznej opłaty abonamentowej za utrzymanie i rozwój systemu (uzależnionej od liczby użytkowników i skali działalności). Wszystkie aktualizacje, wsparcie techniczne oraz utrzymanie infrastruktury są zapewnione w ramach miesięcznej subskrypcji. Nasz transparentny model cenowy nie zawiera ukrytych opłat, a możliwość elastycznego skalowania pozwala na dostosowanie kosztów do aktualnych potrzeb i etapu rozwoju Twojego biznesu. Szczegółowy cennik znajduje się tutaj.

Czy mogę dostosować SOHO B2B do procesów w mojej firmie?

Tak, SOHO oferuje szerokie możliwości konfiguracji i dostosowania do indywidualnych procesów biznesowych w Twojej firmie. Platforma pozwala na parametryzację własnych typów produktów, reguł biznesowych, polityk cenowych i wielu innych elementów. W przypadku specyficznych wymagań, nasz zespół realizuje również dedykowane funkcjonalności.

W jaki sposób SOHO B2B wspiera sprzedaż hybrydową?

SOHO B2B łączy tradycyjny model sprzedaży z podejściem cyfrowym, tworząc efektywny model hybrydowy. Handlowcy mają dostęp do pełnej historii interakcji online klientów, co pozwala im lepiej przygotować się do rozmów sprzedażowych. System automatycznie przypisuje działania online do odpowiednich klientów i przedstawicieli handlowych, zapewniając transparentność i eliminując konflikty interesów. Dzięki temu zarówno sprzedaż online, jak i działania tradycyjnych handlowców wzajemnie się uzupełniają, tworząc spójne doświadczenie zakupowe. Pełna centralizacja danych niezależnie od kanału sprzedaży wspiera kompleksowe zarządzanie sprzedażą.

Jak wygląda wsparcie techniczne i szkolenia dla SOHO B2B?

Zapewniamy kompleksowe wsparcie techniczne w ramach umowy SLA (Service Level Agreement). Nasi klienci otrzymują dedykowanego opiekuna projektu, dostęp do centrum pomocy 24/7 oraz helpdesk z określonym czasem reakcji (dla zgłoszeń krytycznych do 2 godzin w dni robocze). Oferujemy również system szkoleń, obejmujący szkolenia podstawowe dla wszystkich użytkowników, zaawansowane dla administratorów, cykliczne webinary dotyczące nowych funkcjonalności oraz merytoryczne wsparcie z wykorzystania systemu dla działów marketingu i sprzedaży. Dodatkowo, w panelu administracyjnym dostępna jest zawsze aktualna dokumentacja poszczególnych funkcjonalności.

Czy SOHO B2B oferuje narzędzia analityczne i raportowe?

Tak, SOHO B2B wyposażone jest w narzędzia analityczne i raportowe, które dostarczają kluczowych insightów biznesowych. System oferuje predefiniowane dashboardy dla różnych ról (zarząd, kierownicy sprzedaży, handlowcy) oraz możliwość tworzenia własnych raportów przy użyciu prostego panelu. Możesz też monitorować KPI sprzedażowe i analizować zachowania klientów na stronach platformy. Ponadto system jest zintegrowany z najlepszymi narzędziami analitycznymi jak Google Analytics czy Microsoft Clarity, gdzie wszystkie raporty są dostępne w czasie rzeczywistym. Dodatkowo dane z systemu SOHO B2B mogą być integrowane z narzędziami Business Intelligence działającymi już w Twojej firmie.

Czy mogę zobaczyć, jak SOHO B2B działa, zanim podejmę decyzję?

Oczywiście! Oferujemy bezpłatną prezentację systemu, wstępną parametryzację oraz możliwość skorzystania z wersji demonstracyjnej przez 7 dni. Podczas prezentacji pokażemy, jak SOHO może rozwiązać konkretne wyzwania w Twojej firmie i odpowiemy na wszystkie pytania. Skontaktuj się z nami, aby umówić prezentację dopasowaną do specyfiki Twojego biznesu.

Co mówią klienci SOHO B2B?

POLECAJĄ NAS FIRMY PRODUKCYJNE, DYSTRYBUCYJNE, RETAIL I HURTOWNIE

marcin-oszczyk-biuroplus

Marcin Oszczyk

CSO BIUROPLUS

Wsparcie IT

SOHO B2B wdrożyliśmy w naszym przedsiębiorstwie kilka lat temu, platforma jest zintegrowana z systemem ERP Streamsoft Prestiż i wspiera prace naszych najbardziej wymagających kontrahentów. Współpraca do dziś przebiega pomyślnie.

icon-16
+0%

wzrost retencji

icon-17
+0%

wzrost przychodów

Co mówią klienci SOHO B2B?

POLECAJĄ NAS FIRMY PRODUKCYJNE, DYSTRYBUCYJNE, RETAIL I HURTOWNIE

tomasz-pelka-garment

Tomasz Pełka

CEO GARMENT

Wsparcie IT

Zaopatrujemy dużych kontrahentów w odzież roboczą i produkty BHP. Przy współpracy z SOHO rozwijamy dedykowane funkcje, które ułatwiają codzienną pracę naszych klientów i przyczyniają się do pozyskiwania kolejnych ważnych partnerów.

icon-16
+0%

wzrost przychodów

icon-17
+0%

wzrost LTV

Co mówią klienci SOHO B2B?

POLECAJĄ NAS FIRMY PRODUKCYJNE, DYSTRYBUCYJNE, RETAIL I HURTOWNIE

john-doe-picture

Sylwester Woźniak

Specjalista ds e-commerce

Wsparcie IT

Firma INSELL rozwijała się prężnie przez lata funkcjonując w oparciu o tradycyjne zespoły handlowe. W 2022 roku wdrożyliśmy platformę e-commerce przy współpracy z SOHO B2B. System działa na architekturze chmurowej, a oprogramowanie współpracuje z systemem ERP Comarch.

icon-16
+0%

wzrost ruchu

icon-17
+0%

pozyskanych klientów

Chcesz wiedzieć więcej?
Piszemy regularnie o nowoczesnej sprzedaży

E-commerce B2B

Jakie są koszty platformy B2B? Aktualizacja 2024!

Krzysztof Rdzeń14.05.2024

Czytaj więcej →
Grafika ozdobna dla Jakie są koszty platformy B2B? Aktualizacja 2024!

E-commerce B2B

Jak zwiększyć sprzedaż B2B w 10 krokach? Pobierz poradnik w formie checklisty.

Krzysztof Rdzeń27.01.2023

Czytaj więcej →
Grafika ozdobna dla Jak zwiększyć sprzedaż B2B w 10 krokach? Pobierz poradnik w formie checklisty.

E-commerce B2B

Marketing B2B: Jak zoptymalizować działania marketingowe w firmie? [2023]

Krzysztof Rdzeń11.01.2023

Czytaj więcej →
Grafika ozdobna dla Marketing B2B: Jak zoptymalizować działania marketingowe w firmie? [2023]

E-commerce B2B

Proces sprzedaży: Jak skutecznie go zbudować w firmie B2B?

Krzysztof Rdzeń10.01.2023

Czytaj więcej →
Grafika ozdobna dla Proces sprzedaży: Jak skutecznie go zbudować w firmie B2B?
Zobacz wszystkie →
contact-form-left-up-image
contact-from-left-down-image
contact-form-right-up-image
contact-form-right-down-image

Chcesz porozmawiać z naszym konsultantem?

ZOSTAW KONTAKT, ODDZWONIMY!

Wspieramy firmy każdej wielkości w realizacji ich cyfrowych strategii. Nasze rozwiązania SOHO pomagają producentom, dystrybutorom i markom zwiększać efektywność sprzedaży o średnio 27% już w pierwszych miesiącach współpracy.



Zostaw kontakt, a nasz ekspert przygotuje wstępną analizę możliwości dla Twojego biznesu.

Sprawdź pozostałe produkty

POLECAJĄ NAS FIRMY PRODUKCYJNE, DYSTRYBUCYJNE, RETAIL I HURTOWNIE

SOHO B2B

Kompletna platforma B2B dla Twojego biznesu. Nasze rozwiązania zwiększają efektywność sprzedaży B2B średnio o 27% już w pierwszych miesiącach od uruchomienia.

Popularne funkcje

icon-1

Generowanie nowych leadów​

icon-2

Wsparcie sprzedaży hybrydowej

icon-1

Automatyzacja marketingu

SOHO Omnichanel

Zintegrowana sprzedaż wielokanałowa - zarządzaj swoją siecią dystrybucji z jednego miejsca, utrzymując spójność oferty i obsługi kluczowych klientów przy jednoczesnej optymalizacji kosztów.

Popularne funkcje

icon-10

Integracja kanałów sprzedaży

icon-19

Budowa sieci partnerskiej/franczyzowej

icon-10

Obsługa złożonych procesów

SOHO AI

Optymalne procesy i eliminacja błędów dzięki automatyzacji wspieranej AI. Bezbłędny obieg dokumentów i błyskawiczna obsługa klienta to średnio 80% oszczędności czasu pracowników.

Popularne funkcje

icon-6

Optymalizacja procesów

icon-5

Eliminacja błędów ludzkich

icon-6

Baza wiedzy i chatbot BOK

Chcesz przenieść system?

Migruj z dowolnej platformy OpenSource lub SaaS do SOHO

Sprawdź szczegóły →

Skontaktuj sie z konsultantem

michal-boratyn-new-business-manager
logo-soho-consultant
Michał Boratyn

New Business Manager