30 lat doświadczenia w handlu hurtowym i ponad 5000 produktów najwyższej jakości w stałej dostępności. Ponad 2000 m2 powierzchni handlowej i magazynowej. Obsługa ponad 3000 lojalnych i zadowolonych klientów.
Platforma B2B dla branży Horeca zintegrowana z oprogramowaniem Insert Nexo
Paklo.pl to uznana hurtownia chemii gospodarczej, AGD, opakowań i materiałów eksploatacyjnych, obsługująca biura, hotele, gastronomię, szkoły i urzędy. Działając na rynku od 30 lat, firma oferuje ponad 5000 produktów, posiada ponad 2000 m² powierzchni handlowej i magazynowej, obsługuje tysiące lojalnych klientów.
Firma ma ugruntowaną pozycję na lokalnym rynku dolnośląskim, ale chciała rozszerzyć swój zasięg na całą Polskę. Firma stała przed wyzwaniem wdrożenia efektywnej platformy e-commerce B2B, aby sprostać potrzebom rosnącego rynku i zwiększyć swoją konkurencyjność, a także pozyskiwać kontrahentów z całego kraju.
Firma wdrożyła platformę e-commerce, która została dostosowana do strategii i potrzeb klientów hurtowych firmy. Platforma B2B została zintegrowana z oprogramowaniem ERP Subiekt Nexo. Integracja ta pozwoliła na sprawną synchronizację danych produktowych, stanów magazynowych i zamówień, zapewniając płynność operacji oraz aktualność informacji dla klientów.
Jednym z wyzwań w realizacji platformy B2B było zaimplementowanie strategii rabatowych i odzwierciedlenie jej na platformie e-commerce. W firmie funkcjonuje atrakcyjny dla klientów hurtowych system rabatów ilościowych, który był kluczowy i wymagał pełnej synchronizacji z systemem ERP. Wdrożenie Biura Obsługi Klienta (BOK) na platformie e-commerce umożliwiło szybką i skuteczną komunikację z klientami, zarówno w kwestiach zamówień, jak i wsparcia zakupowego (prosta możliwość składania zamówień za klientów) oraz posprzedażowego.
Firma zastosowała wielokanałową strategię marketingową, obejmującą content marketing na platformie B2B, który był skoncentrowany na edukacji i informowaniu klientów o produktach oraz rozwiązaniach. Kampanie Google Ads i LinkedIn celowały w osiągnięciu wyższej widoczności wśród potencjalnych klientów B2B. Działania SEO miały na celu poprawę pozycji firmy w wyszukiwarkach, co przyczyniło się do zwiększenia organicznego ruchu na stronie.
Dzięki rozwiązaniom technologicznym i skutecznej realizacji strategii marketingowo sprzedażowej Paklo.pl osiągnęła znaczący wzrost i ekspozycję na rynku krajowym. Efektem zrealizowanych działań było regularne zwiększanie sprzedaży w pierwszych latach działalności o około 30% rocznie.
Klientów pozyskanych z online
regularnie, dzięki działaniom online
Czas ładowania
Wzrost sprzedaży
regularnie r/r po starcie
Nasza platforma B2B zwiększa skuteczność sprzedaży o 27% już w pierwszym kwartale poprzez automatyzację procesów rekomendacji i standaryzację ofertowania. Klienci SOHO skracają też czas obsługi zamówień i zwiększają średnią wartość zamówienia nawet o 36%.
Praca handlowców oparta na danych
72% redukcji czasu obsługi zamówień
Wzrost retencji i wartości zamówień
Jednolite doświadczenie Twoich klientów we wszystkich kanałach sprzedaży. Zarządzaj wszystkimi kanałami sprzedaży z jednego panelu. Dostarczaj spójne doświadczenie zakupowe niezależnie od miejsca kontaktu z klientem.
Wielokanałowa sieć sprzedaży
Integracja punktów partnerskich
Analityka pełnej ścieżki zakupowej
SOHO Marketplace to wsparcie dla wielostronnych modeli biznesowych, np. B2B2C. Nasi klienci skutecznie docierają do nowych segmentów rynku, jednocześnie redukując koszty logistyczne o 45%.
Skuteczne zarządzanie zapasami
Szeroka integracja rynku
Wzrost ruchu na stronie
SOHO AI eliminuje powtarzalne zadania i zwiększa wydajność zespołów poprzez inteligentne rozwiązania automatyzacyjne. Nasi klienci redukują koszty operacyjne i przyspieszają procesy obsługi.
Wewnętrzna baza wiedzy
Inteligentny czatbot dla klientów
Agregowanie zamówień z wielu kanałów