logo-soho
Rozwiązania
Klienci
Wiedza
Firma
SKONTAKTUJ SIĘ

Platforma B2B dla Paklo – zaopatrzenie biznesu

paklo.pl

30 lat doświadczenia w handlu hurtowym i ponad 5000 produktów najwyższej jakości w stałej dostępności. Ponad 2000 m2 powierzchni handlowej i magazynowej. Obsługa ponad 3000 lojalnych i zadowolonych klientów.

Platforma B2B dla branży Horeca zintegrowana z oprogramowaniem Insert Nexo

icon-21
icon-21

Kim jest klient?

Paklo.pl to uznana hurtownia chemii gospodarczej, AGD, opakowań i materiałów eksploatacyjnych, obsługująca biura, hotele, gastronomię, szkoły i urzędy. Działając na rynku od 30 lat, firma oferuje ponad 5000 produktów, posiada ponad 2000 m² powierzchni handlowej i magazynowej, obsługuje tysiące lojalnych klientów.

icon-1
icon-1

Zastana sytuacja

Firma ma ugruntowaną pozycję na lokalnym rynku dolnośląskim, ale chciała rozszerzyć swój zasięg na całą Polskę. Firma stała przed wyzwaniem wdrożenia efektywnej platformy e-commerce B2B, aby sprostać potrzebom rosnącego rynku i zwiększyć swoją konkurencyjność, a także pozyskiwać kontrahentów z całego kraju.

icon-22
icon-22

Cel do osiągnięcia

  • Głównym celem było zwiększenie sprzedaży i ekspansja na całą Polskę poprzez efektywne wykorzystanie kanału online oraz pozyskanie nowych klientów z różnych regionów kraju.
  • Istotnym celem było dostarczenie stałym klientom firmy narzędzia, które pozwala agregować ich zamówienia w jednym miejscu, otrzymać stały wgląd w historię zamówień oraz w prosty sposób tworzyć listy zakupowe do regularnego powielania.
icon-23
icon-23

Przebieg realizacji

Wdrożenie platformy SOHO B2B

Firma wdrożyła platformę e-commerce, która została dostosowana do strategii i potrzeb klientów hurtowych firmy. Platforma B2B została zintegrowana z oprogramowaniem ERP Subiekt Nexo. Integracja ta pozwoliła na sprawną synchronizację danych produktowych, stanów magazynowych i zamówień, zapewniając płynność operacji oraz aktualność informacji dla klientów.

Integracja i optymalizacja systemów.

Jednym z wyzwań w realizacji platformy B2B było zaimplementowanie strategii rabatowych i odzwierciedlenie jej na platformie e-commerce. W firmie funkcjonuje atrakcyjny dla klientów hurtowych system rabatów ilościowych, który był kluczowy i wymagał pełnej synchronizacji z systemem ERP. Wdrożenie Biura Obsługi Klienta (BOK) na platformie e-commerce umożliwiło szybką i skuteczną komunikację z klientami, zarówno w kwestiach zamówień, jak i wsparcia zakupowego (prosta możliwość składania zamówień za klientów) oraz posprzedażowego.

Optymalizacja marketingu i pozyskiwania Klientów

Firma zastosowała wielokanałową strategię marketingową, obejmującą content marketing na platformie B2B, który był skoncentrowany na edukacji i informowaniu klientów o produktach oraz rozwiązaniach. Kampanie Google Ads i LinkedIn celowały w osiągnięciu wyższej widoczności wśród potencjalnych klientów B2B. Działania SEO miały na celu poprawę pozycji firmy w wyszukiwarkach, co przyczyniło się do zwiększenia organicznego ruchu na stronie.

icon-6
icon-6

Osiągnięte wyniki

Dzięki rozwiązaniom technologicznym i skutecznej realizacji strategii marketingowo sprzedażowej Paklo.pl osiągnęła znaczący wzrost i ekspozycję na rynku krajowym. Efektem zrealizowanych działań było regularne zwiększanie sprzedaży w pierwszych latach działalności o około 30% rocznie.

0%

Klientów pozyskanych z online
regularnie, dzięki działaniom online

0

Czas ładowania

0%

Wzrost sprzedaży
regularnie r/r po starcie

Wykorzystane technologie

insert-erp-nexo-integracja-b2b
contact-form-left-up-image
contact-from-left-down-image
contact-form-right-up-image
contact-form-right-down-image

Porozmawiajmy!

O TWOJEJ FIRMIE W PRZYSZŁOŚCI

Pracujemy dla małych, średnich i dużych firm. Wspieramy ewolucję Twojego biznesu naszym oprogramowaniem i znajomością wielu rynków.
Zostaw kontakt i umówmy się na rozmowę.

Oferowane rozwiązania dla Twojego sukcesu.

Chcesz przenieść system?

Migruj z dowolnej platformy OpenSource lub SaaS do SOHO

Sprawdź szczegóły →

Skontaktuj sie z konsultantem

michal-boratyn-new-business-manager
logo-soho-consultant
Michał Boratyn

New Business Manager