logo-soho
Rozwiązania
Klienci
Wiedza
Firma
SKONTAKTUJ SIĘ

Mamaville

yCase studies
03.01 Czarek Frydrychowicz

UX Design platformy marketplace

Największym wyzwaniem na etapie projektowania doświadczeń użytkownika, było dostosowanie produktu do obu grup docelowych – sprzedawców oraz klientów. W celu poznania obu grup, zostały przygotowane ankiety oraz przeprowadzone zostały wywiady z użytkownikami. Dzięki zdobytym informacjom można było przystąpić do pierwszych szkiców projektu, tworząc makiety, a ostatecznie prototyp, który posłużył do dalszych testów z użytkownikami. Badania umożliwiły wyłapanie błędów i naniesienie poprawek. Dzięki tym działaniom firma uniknęła poprawek na etapie wdrożeniowym, które wiązałby się z dużo większymi kosztami. Iteracyjny model pracy (agile) nad projektem pomógł w osiągnięciu satysfakcjonujących wyników jakimi były, intuicyjność w poruszaniu się po platformie, łatwość obsługi, łatwa dostępność z urządzeń mobilnych oraz wygoda i ergonomiczność.

Panel administracyjny dla sprzedawcy

Z wcześniej przeprowadzonych badań wiadomo było jakie potrzeby posiada sprzedawca. Ułatwiło to stworzenie dobrze zoptymalizowanego zaplecza administratora. Dobrze zaprojektowana architektura informacji ułatwiła sprzedawcom poruszanie się po własnym zapleczu. Panel jest na tyle intuicyjny, że użytkownik wracający do swojego zaplecza nie musi uczyć się jego obsługi na nowo. Wdrożone funkcjonalności (naliczanie opłat i prowizji, statystyki, akceptacja i moderacja sprzedawców i oferowanych produktów, wgląd w zamówienia i ich realizację, wgląd w komunikację z klientem w celu weryfikowania standardów jakości utrzymywanej na platformie) pozwalają producentowi zarządzać oferowanymi produktami oraz w efektywny sposób promować własną markę.

Wielostronne rozwiązania księgowo-logistyczne

Aby platforma typu marketplace mogła funkcjonować w możliwie automatyczny sposób i zgodnie z literą prawa musieliśmy wdrożyć wielostronne rozwiązania logistyczne (m.in. zamawianie kuriera z poziomu sprzedawcy, rozliczanie wysyłek kurierskich przez operatora, przyjmowanie i obsługa zwrotów). Kwestie księgowo prawne to m.in. przepływ przychodów na platformie, metody wypłacania prowizji dla sprzedawców, automatyczne raportowanie i fakturowanie sprzedaży poszczególnych marek.

contact-form-left-up-image
contact-from-left-down-image
contact-form-right-up-image
contact-form-right-down-image

Rozpocznij cyfrową transformację swojego biznesu

POROZMAWIAJMY O POTENCJALE TWOJEJ FIRMY

Wspieramy firmy każdej wielkości w realizacji ich cyfrowych strategii. Nasze rozwiązania SOHO pomagają producentom, dystrybutorom i markom zwiększać efektywność sprzedaży o średnio 27% już w pierwszych miesiącach współpracy.



Zostaw kontakt, a nasz ekspert przygotuje wstępną analizę możliwości dla Twojego biznesu.

Chcesz wiedzieć więcej?
Piszemy regularnie o nowoczesnej sprzedaży

OPROGRAMOWANIE B2B

Transparentność vs. manipulacja – jak nie dać się złapać na ukryte koszty we wdrożeniach e-commerce

Krzysztof Rdzeń 25.09.2025

Grafika ozdobna dla Transparentność vs. manipulacja – jak nie dać się złapać na ukryte koszty we wdrożeniach e-commerce

POPULARNE ARTYKUŁY

Gwarancja bez ukrytych haczyków – transparentne zasady wsparcia SOHO B2B

Krzysztof Rdzeń 13.08.2025

Grafika ozdobna dla Gwarancja bez ukrytych haczyków – transparentne zasady wsparcia SOHO B2B

E-commerce B2B

Jakie są koszty platformy B2B? Aktualizacja 2024!

Krzysztof Rdzeń 14.05.2024

Grafika ozdobna dla Jakie są koszty platformy B2B? Aktualizacja 2024!

E-commerce B2B

Jak zwiększyć sprzedaż B2B w 10 krokach? Pobierz poradnik w formie checklisty.

Krzysztof Rdzeń 27.01.2023

Grafika ozdobna dla Jak zwiększyć sprzedaż B2B w 10 krokach? Pobierz poradnik w formie checklisty.

E-commerce B2B

Marketing B2B: Jak zoptymalizować działania marketingowe w firmie? [2023]

Krzysztof Rdzeń 11.01.2023

Grafika ozdobna dla Marketing B2B: Jak zoptymalizować działania marketingowe w firmie? [2023]

E-commerce B2B

Proces sprzedaży: Jak skutecznie go zbudować w firmie B2B?

Krzysztof Rdzeń 10.01.2023

Grafika ozdobna dla Proces sprzedaży: Jak skutecznie go zbudować w firmie B2B?

E-commerce B2B

Strategie cenowe w sprzedaży B2B online

Krzysztof Rdzeń 17.08.2022

Grafika ozdobna dla Strategie cenowe w sprzedaży B2B online
contact-form-left-up-image
contact-from-left-down-image
contact-form-right-up-image
contact-form-right-down-image

Rozpocznij cyfrową transformację swojego biznesu

POROZMAWIAJMY O POTENCJALE TWOJEJ FIRMY

Wspieramy firmy każdej wielkości w realizacji ich cyfrowych strategii. Nasze rozwiązania SOHO pomagają producentom, dystrybutorom i markom zwiększać efektywność sprzedaży o średnio 27% już w pierwszych miesiącach współpracy.



Zostaw kontakt, a nasz ekspert przygotuje wstępną analizę możliwości dla Twojego biznesu.

Chcesz przenieść system?

Migruj z dowolnej platformy OpenSource lub SaaS do SOHO

Sprawdź szczegóły →

Skontaktuj sie z konsultantem

logo-soho-consultant
Ewelina Królikowska

Account Director