Wspieramy firmy każdej wielkości w realizacji ich cyfrowych strategii. Nasze rozwiązania SOHO pomagają producentom, dystrybutorom i markom zwiększać efektywność sprzedaży o średnio 27% już w pierwszych miesiącach współpracy.
Zostaw kontakt, a nasz ekspert przygotuje wstępną analizę możliwości dla Twojego biznesu.
OPROGRAMOWANIE B2B
Krzysztof Rdzeń 25.09.2025
POPULARNE ARTYKUŁY
Krzysztof Rdzeń 13.08.2025
E-commerce B2B
Krzysztof Rdzeń 14.05.2024
E-commerce B2B
Krzysztof Rdzeń 27.01.2023
E-commerce B2B
Krzysztof Rdzeń 11.01.2023
E-commerce B2B
Krzysztof Rdzeń 10.01.2023
E-commerce B2B
Krzysztof Rdzeń 17.08.2022
Wspieramy firmy każdej wielkości w realizacji ich cyfrowych strategii. Nasze rozwiązania SOHO pomagają producentom, dystrybutorom i markom zwiększać efektywność sprzedaży o średnio 27% już w pierwszych miesiącach współpracy.
Zostaw kontakt, a nasz ekspert przygotuje wstępną analizę możliwości dla Twojego biznesu.
Opracuj skuteczną strategię rozwoju firmy opartą na nowoczesnych technologiach i cyfrowych rozwiązaniach. Dowiedz się, jak podejmować trafne decyzje strategiczne w dynamicznie zmieniającym się środowisku biznesowym.
Cyfrowa transformacja to nie tylko kwestia technologii – to przede wszystkim zmiana ludzi. Nawet najnowocześniejsza platforma B2B czy system automatyzacji procesów nie przyniesie oczekiwanych rezu...
Czytaj więcej >>
Na całym świecie trwa proces optymalizowania łańcuchów dystrybucji. Producenci widzą potencjał wyższych marży i lepszego poznania klientów końcowych dzięki modelowi D2C. Jeśli jednak dotychczas zn...
Czytaj więcej >>
Ekspansja zagraniczna to naturalny kierunek rozwoju dla polskich firm B2B, które osiągnęły stabilną pozycję na rynku krajowym. Tradycyjne metody wejścia na nowe rynki wymagają jednak znacznych nak...
Czytaj więcej >>
Czy chciałbyś zrealizować wdrożenie platformy B2B w swojej firmie? Zapewne znasz zalety takiego rozwiązania. Nie wiesz jednak, jak taki projekt może przebiegać i jak w ogóle się do niego przygotowa...
Czytaj więcej >>
Obecnie klienci B2B oczekują spójnych doświadczeń niezależnie od tego, czy korzystają z platformy online, odwiedzają sklep stacjonarny, czy kontaktują się z handlowcem. Podejście omnichannel w sprz...
Czytaj więcej >>