Wspieramy firmy każdej wielkości w realizacji ich cyfrowych strategii. Nasze rozwiązania SOHO pomagają producentom, dystrybutorom i markom zwiększać efektywność sprzedaży o średnio 27% już w pierwszych miesiącach współpracy.
Zostaw kontakt, a nasz ekspert przygotuje wstępną analizę możliwości dla Twojego biznesu.
OPROGRAMOWANIE B2B
Krzysztof Rdzeń 25.09.2025
POPULARNE ARTYKUŁY
Krzysztof Rdzeń 13.08.2025
E-commerce B2B
Krzysztof Rdzeń 14.05.2024
E-commerce B2B
Krzysztof Rdzeń 27.01.2023
E-commerce B2B
Krzysztof Rdzeń 11.01.2023
E-commerce B2B
Krzysztof Rdzeń 10.01.2023
E-commerce B2B
Krzysztof Rdzeń 17.08.2022
Wspieramy firmy każdej wielkości w realizacji ich cyfrowych strategii. Nasze rozwiązania SOHO pomagają producentom, dystrybutorom i markom zwiększać efektywność sprzedaży o średnio 27% już w pierwszych miesiącach współpracy.
Zostaw kontakt, a nasz ekspert przygotuje wstępną analizę możliwości dla Twojego biznesu.
Sprawdź, jak nowoczesne platformy B2B mogą zautomatyzować Twoją sprzedaż i usprawnić procesy biznesowe. Poznaj kluczowe funkcjonalności, które wspierają rozwój firm w erze cyfrowej.
We wdrożeniach e-commerce niektórzy dostawcy stosują praktyki cenowe, które można określić jako manipulacyjne. Zamiast transparentnej komunikacji o kosztach, klienci stają przed pułapkami cenowymi...
Czytaj więcej >>
Dynamiczny rozwój firmy to cel każdego przedsiębiorcy, ale sukces komercyjny może przynieść nieoczekiwane wyzwania. Zespół handlowy, skutecznie pozyskujący kolejnych klientów, często koncentruje s...
Czytaj więcej >>
Firmy prowadzące sprzedaż wielokanałową stają przed kluczowym wyzwaniem – jak zadbać o aktualność danych w systemie ERP i platformie e-commerce? Problem synchronizacji danych ERP z e-commerce doty...
Czytaj więcej >>
Sklep internetowy z +1 MILION SKU to wyzwanie, które potrafi złamać nawet najlepsze standardowe platformy e-commerce. Problem nie leży tylko w samej liczbie produktów, ale w eksplozji powiązanych ...
Czytaj więcej >>
Na całym świecie trwa proces optymalizowania łańcuchów dystrybucji. Producenci widzą potencjał wyższych marży i lepszego poznania klientów końcowych dzięki modelowi D2C. Jeśli jednak dotychczas zn...
Czytaj więcej >>